Avete bisognu di sapè queste cose quandu vulete acquistà un bracciu monitor.

Introduzione à u bracciu monitor

Quandu si tratta di u stand di monitor, pudete avè qualchì dubbiu.Ùn sò micca tutti i monitori venenu cù u so propiu stand? In fattu, u monitoru vene cun un stand chì preferite chjamà a basa. Un stand megliu permette ancu à u monitoru di rotazione rotativa, è verticalmente (cambiendu trà verticale è horizontale). A maiò parte di elli sustene solu una piccula inclinazione.
braccia di monitor (2)
Ancu cù a basa suppostamente amichevule, u stand ùn pò micca esse aghjustatu à vuluntà per via di e limitazioni di a basa. U stand di u monitoru prufessiunale hè pensatu per risolve stu prublema, liberendu u monitoru da i catene di a basa di u monitoru è chì permettenu l'ajustamentu di 360 °.
braccia di monitor (1)
Perchè avemu bisognu di cumprà un bracciu di monitor?

In u mo parè, un bonu stand di monitoru pò migliurà assai a nostra felicità quandu utilizate u monitor.
braccia di monitor (7)
Prima, ci permette à aghjustà a pusizioni di u monitor assai flexiblely, chì pò effittivamenti alleviare u discomfort di u cervical è lumbar vertebre, è assicurà chì u vostru Angle visuale pò esse flush cù u monitor.

Siconda, pò ancu salvà in modu efficace u nostru spaziu di scrittura, soprattuttu per alcuni amichi cù picculi desktop.

I punti principali di compra di braccia monitor

1.Single schermu è schermi multipli
braccia di monitor (8)
Attualmente, u supportu di visualizazione pò esse divisu in supportu di una sola schermu, supportu di doppia schermu è supportu multi-schermu secondu u numeru di bracket bracket.You pò sceglie secondu u numeru di monitors chì avete. Pudete ancu aduprà u monitor è u laptop inseme cù u stand di monitor.

2.Metudu di stallazione

Attualmente, ci sò dui modi principali per riparà u supportu di visualizazione:
braccia di monitor (9)
Tipu di pinza di tavola: attraversu a basa di u supportu è u bordu di a serratura di u desktop, i requisiti generali di u spessore di u desktop di 10 ~ 100 mm

Tipu perforatu: attraversu u punching desktop, supportu attraversu u foru di a tavola, i requisiti generali di u diametru di u foru di a tavola in 10 ~ 80 mm

Cunsiderate sempre u desktop quandu installate un stand di monitor.Parechje persone chì compranu un stand di monitoru pò esse incapaci di stallà.

U desktop hè troppu magre o troppu grossu ùn hè micca favurevule à a stallazione di u supportu di u monitor, se u vostru tavulinu hè persunalizatu, cum'è a tavola attaccata à a struttura di u muru, allora ùn hè micca capaci di clamp, ancu ùn pò esse dispostu à drill holes, sta situazione deve esse attenti à sceglie u supportu di u monitor.

Se u bordu di u scrittore hà travi, bloccu di legnu è altre cornice esterna ùn hè micca capaci di stallà u supportu, alcuni scrivania facenu chamfering o mudeli ancu affettanu a stallazione, cusì prima di a stallazione di u supportu di visualizazione deve verificà a situazione attuale di u so desktop.

Pudete sceglie u vostru propiu mètudu di stallazione secondu a vostra situazione attuale.Avete da cumunicà cù u serviziu di u cliente per cunfirmà se u desktop pò esse installatu.

gamma 3.Load-bearing

A capacità portante di u supportu di u monitor hè a chjave per l'elevazione liscia.Quandu sceglite, pruvate à sceglie grande invece di chjucu, se u pesu di u monitoru supera a capacità massima di u supportu, un pocu toccu u monitoru pò falà.Dunque, una attenzione particulari deve esse pagata à a dimensione è u pesu di u supportu di u monitor.A maiò parte di i monitori di l'uffiziu è i monitori di ghjocu in u mercatu pesanu menu di 5 à 8KG.Ci sò ancu alcuni schermi di nastri super-size è monitori prufessiunali in sovrappeso chì pesanu più di 10KG o vicinu à 14KG.Quandu sceglite u supportu di monitor, deve esse in a gamma di cuscinetti di u supportu di monitor per assicurà a sicurezza è a stabilità.

4.Suitable size

L'attuali dimensioni di u monitor di l'urdinatore mainstream sò 21.5, 24, 27, 32 inch.Parechji schermi di ribbon sò 34 inch, o ancu 49 inch.Per quessa, duvete cuntrollà a dimensione applicabile di u supportu quandu sceglite u bracket di monitor. Altrimenti, ci pò esse una situazione di toccu u scrittore quandu si cambia trà schermi horizontale è verticale.

5.Materiale

U materiale di u supportu di visualizazione hè basamente divisu in lega d'aluminiu, azzaru di carbone è plastica.

U megliu materiale hè l'azzaru di carbone. Hè durable. U prezzu hè u più caru;

U materiale di lega d'aluminiu hè più popular. A maiò parte di u supportu nantu à u mercatu sò materiale di lega d'aluminiu. Hè assai prezzu.

U plasticu hà una vita relativamente corta è hè u più prezzu.
braccia di monitor (4)
Hè ricumandemu di sceglie una lega d'aluminiu o un materiale d'azzaru di carbone, u rendimentu di u costu serà relativamente altu.

6.How à sceglie tipu pneumatici miccanicu
braccia di monitor (3)
Supportu di visualizazione cum'è un dispositivu meccanicu, Ci sò dui tippi in u mercatu attuale, u tipu di primavera di pressione mainstream è u tipu di primavera meccanica.

In termini di struttura meccanica, i dui tipi ùn sò micca supiriori o inferjuri, è i dui necessitanu una certa tecnulugia.

U stand di monitor di a molla pneumatica hè più liscia in l'elevazione di l'usu meccanicu di u stand di monitor di primavera, è serà accumpagnatu da un sonu di gasu durante l'operazione.

E surgenti meccanichi sò più durable di e molle pneumatiche è dunque in teoria duranu più longu è sò più affidabili.Tuttavia, ci sò ancu qualchi svantaghji.A forza di ricuperazione di u supportu di primavera meccanica serà relativamente forte, vale à dì, a resistenza hè spessu dettu.In u casu di usu impropriu, pò purtà à ferite di collisione di u corpu.

U supportu di molla di gas hè più faciule di cuntrullà è di rotazione cà u supportu di molla meccanica.Ùn ci hè micca bisognu di alcuna struttura esterna per fermà in ogni locu in usu, è ùn ci hè micca una forza di serratura supplementaria, cusì pò realizà un hovering liberu.

Allora u mo cunsigliu hè di sceglie molle pneumatiche per una sperienza di flottante più liscia, è sceglite meccanica per a durabilità.

7.Lume RGB
braccia di monitor (6)
Per i dilettanti digitale o nantu à un budgetu, cunzidira un stand di monitoru cù effetti di luce RGB.

gestione 8.Cabble
braccia di monitor (5)
U supportu di visualizazione vene cun un slot per cable, chì pò ammuccià e linee disordinate daretu à a visualizazione è impurtalli sottu à a tavola, facendu chì u desktop pare è si senti più ordinatu.
Prima di cumprà un supportu di monitor, assicuratevi chì u vostru monitoru hà riservatu i buchi di u pannellu VESA
Attualmente, u monitoru di l'urdinatore nantu à u mercatu pò esse basamente aduprà u supportu di u monitor, assai monitori sò riservati per u foru di muntatura esterna di u monitor.
U termu tecnicu hè l'interfaccia di u pannellu VESA, è l'interfacce sò tutte e specificazioni standard, cusì pudete basu installà.
In ogni casu, certi mudelli ùn sustene micca, per quessa, hè necessariu di cunfirmà se u foru di u pannellu VESA hè riservatu per u vostru monitoru prima di pensà à cumprà u supportu di u monitor.


Tempu di Postu: 24-Nov-2022