Cumu sceglite un riser di scrivania?

Cunsiderendu chì a maiò parte di a ghjente travaglia in una cumpagnia, ci vole à pusà 7-8 ore.Tuttavia, u tavulinu elettricu di stand-stand ùn hè micca adattatu per l'usu in l'uffiziu.È a tavola di elevazione elettrica hè ancu un pocu caru.Dunque, quì vene u riser di scrivania, affidà à a piattaforma elevatrice pò ancu ghjunghje in piedi è travaglià facilmente.Allora chì hè esattamente u riser di scrivania?

Per dì chjaramente, un riser di scrivania hè una piccula tavula chì pò esse spustata sopra è falà.A gamma di l'applicazioni hè assai larga, ogni tipu di desktop di l'uffiziu pò esse usatu.(Fin chì si pò mette, u riser di scrivania hè bè)

riser di scrivania

(1) Tipu X cumuni

riser di scrivania 1

 

X - struttura di tippu di a stabilità di a piattaforma di elevazione hè megliu, faciule d'utilizà.Ci hè in generale dui tipi di aghjustamentu di l'ingranaggi è l'ajustamentu stepless.Stepless, u scopu di l'applicazione hè relativamente largu, per una altezza di a tavola, pò esse usatu.Ma u prezzu serà relativamente caru.È u più basicu solu un aghjustamentu di stallazione di a piattaforma di elevazione, u prezzu hè più prezzu.

(2) Riser di scrivania unicu stratu o riser di scrivania doppia strata

Intuitivamente, ci sò duie forme di convertitore di scrivania:

convertitore di scrivania doppia strata
cunvertitore di scrivania unicu stratu

Convertitore di scrivania doppia strata Convertitore di scrivania à un stratu

Se aduprate un monitor di grande schermu à u travagliu, hè cunsigliatu per uttene un convertitore di scrivania doppia strata.In u risultatu, l'altezza di a visualizazione hè elevata, è ancu salva un locu per u teclatu è u mouse.Un convertitore di scrivania doppia strata cum'è questu hà più spaziu.Se u travagliu abituale hè un notebook, un convertitore di scrivania di una sola capa hè abbastanza.S'ellu hè un cunvertitore di doppia scrivania, hè doratu u giglio.

(3) Gamma di regulazione di l'altezza

Misura l'altezza di a tavola originale in anticipu, è poi aghjunghje l'altezza regulabile di u riser di scrivania.

Inoltre, ci sò dui tipi di opzioni di hover per elevà l'altezza:

Gear lifting: lift up and down after determining the height of the desk riser through the buckle.Generally, ci hè solu una altezza per sceglie u desk converter, u prezzu serà più prezzu.Tuttavia, suggeriu sempre di principià cù a piattaforma di elevazione, a gamma regulable hè più larga.

Elevazione continua: ùn ci hè micca un limitu di altezza, pudete saltà in ogni pusizione.Hà ancu un gradu più altu di finezza per l'altezza.

(4) Portata di pesu

In generale, a capacità portante massima di u riser di scrivania à una sola capa serà più chjuca, ma micca assai chjuca.U minimu hè di 7 kg. A gamma di carica di u riser di scrivania doppia strata pò ghjunghje à 15 kg.


Tempu di Postu: Jul-09-2022