CHARMOUNT hè una di e marche di Ningbo Charm-Tech Corporation LTD.

CHARMOUNTfurnisce strettamente prudutti per u Mercatu OEM / ODM cù i prudutti più innovatori cù a megliu qualità à prezzi competitivi.

 

Ningbo Charm-Tech Corporation Ltdstabilitu in l'annu 2007, dopu più di 14 anni di fabricazione di supporti TV dedicati, CharmTech hè diventatu un fabricatore OEM / ODM prufessiunale specializatu in u sviluppu, a produzzione è a vendita di supporti TV.Avemu fattu OEM è ODM di supporti TV per i clienti di più di 100 paesi è regioni differenti. A nostra pruduzzione annuale hè più di 2,4 milioni di PC. E R & S annuale di i prudutti hè più di 50 serie. U fatturatu annu hè più di 10 milioni di dollari. Avemu furnitu un disignu di imballaggio gratuitu è ​​campioni. Pudemu ancu furnisce tuttu u nostru dipartimentu servizii logistichi.
Semu una fonte di produzzione unica, cuncepimentu di muffa, punzonazione, rivestimentu di putenza. Avemu allargatu a nostra zona di pruduzzione più di 22000 metri quadrati cù più di 200 travagliadori, è avemu sviluppatu per utilizà l'equipaggiu di prima classe cum'è robot di saldatura automatica, punzonatrici CNC, macchine imballatrici automatiche, macchine di taglio laser, macchine iniezione è macchine di rivestimentu in polvere automatizati, sò stati appruvati da altre linee di certificazione ISO, GSCI90, è altri. .Avemu guarantisci tutti i nostri prudutti vi suddisfà i più altu standard di qualità à prezzi assequible.

* Circa a nostra fabbrica: Avemu allargatu a nostra zona di pruduzzione più di 22000 metri quadrati, è avemu sviluppatu per utilizà equipaghji di prima classe cum'è macchine di saldatura robot, punzonatrici CNC, macchine imballatrici automatiche, macchine di taglio laser, macchine di iniezione è linee di rivestimentu in polvere è cusì.

* Circa a nostra capacità: Avà avemu più di 10 linee di installazione è imballaggio di produzzione da più di 200 travagliadori per assicurà u tempu di consegna di u vostru ordine in 45 ghjorni.A nostra capacità di produzzione mensili hè più di 800,000 pezzi di supporti è stands.

* Riguardu à i nostri prudutti: Avemu più di 600 tipi di supporti è stand in vendita, è in più, a nostra squadra di R&D aiuterà i clienti à cumpiendu u serviziu OEM & ODM per risponde à più esigenze diverse di i clienti.À u listessu tempu, ci sò novi prudutti di ghjochi, sedie da ghjocu, tavoli da ghjocu ...

 

* Circa a nostra missione: Cerchemu sempre di esse u livellu più altu di i fornitori di supporti è supporti in Cina, agisce cum'è innuvazione di produttu, serviziu di cliente superiore è soluzioni creative à sfide uniche di i clienti.


Tempu di Postu: Dec-14-2022