2019 China New Design Wholesale Amazon Vendita calda OEM Cuoio Ergonomico Cadeira Gamer Chair PC Gaming Racing Chair Office with Footrest

Descrizione breve:

A sedia di ghjocu più ergonomica cuncepita per un meccanismo di rana permette di chjude a sedia in diverse anguli adatti per diverse attività. A sedia di ghjocu più ergonomica fatta cù una cumminazione di Spandex traspirante è pelle PU frena l'accumulazione di calore è sustene una migliore circulazione d'aria.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

cuntinuà à rinfurzà, per esse certa qualità di l'articulu in ligna cù e richieste standard di u mercatu è di u cumpratore.A nostra ditta hà una prucedura di assicurazione eccellente chì hè stata stabilita per 2019 China New Design Wholesale Amazon Hot Selling OEM Leather Ergonomic Cadeira Gamer Chair PC Gaming Racing Office Chair with Footrest, In casu avete qualchì recensione nantu à a nostra urganizazione o merchenzie, assicuratevi di sperimentà totalmente liberu di parlà cun noi, u vostru mail chì vene serà assai apprezzatu.
cuntinuà à rinfurzà, per esse certa qualità di l'articulu in ligna cù e richieste standard di u mercatu è di u cumpratore.A nostra ditta hà una prucedura d'assicuranza eccellente chì hè stata stabilita perSedia di ghjocu ergonomica cù pede è massaggio, Aspittemu di furnisce i prudutti è servizii à più utilizatori in i mercati mundiali aftermarket;avemu lanciatu a nostra strategia di marca globale fornendu i nostri eccellenti articuli in u mondu in virtù di i nostri partenarii ben reputati chì permettenu à l'utilizatori mundiali di mantene u ritmu di l'innuvazione tecnologica è i rializazioni cun noi.

Nome di u produttu Sedia di ghjocu più ergonomica di alta qualità
U numeru di mudellu di l'articulu CT-ESC-730
Pedale di pede Telescopicu
Materiale Faux Leather
Garanzia 1 annu
serviziu di mostra
MOQ 100 pc
Materiale di quadru Steel & Wood
Stile di bracciu Braccioli imbottiti
Meccanismu Meccanismo di inclinazione di inclinazione rotativa
Basa Base rivestita in nylon
Tipu di materiale di u sediu Cotone riciclatu di densità 60D
Roti Roti di nylon
Poggiatesta regolabile è cuscino di massaggio in legno
Poggiapiedi retractable
Garanzia 1 annu
serviziu di mostra
MOQ 100 pc

3
4

Descrizzione

Ajusta cum'è per voi- U mecanismu di rana cuncepitu apposta permette di chjude a sedia in diverse anguli adattati per diverse attività.

Tissu traspirante- Fattu cù una cumminazione di Spandex traspirante è pelle PU frena l'accumulazione di calore è sustene una migliore circulazione di l'aria.

Si ricorda di tè- U cuscinu lombare in memory foam piglia a forma di a vostra spina è sustene a vostra schiena.

Ti accoglie- A sedia presenta un poggiatesta allungatu, un cuscinu lombare è hà ampiu spaziu per allughjà a gambe incruciate.

CUSCINO COLLU / TESTA

Cuscino regolabile per u collu / testa fattu di tappezzeria di velluto è abbastanza imbottitura dà un aspettu premium è furnisce u massimu cunfortu à u collu, soprattuttu quandu ghjucate o travagliate per longu ore.

Sedia di ghjocu più ergonomica1 (4)

CUSCINO LUMBAR

Dì NO à s'incurva.U cuscinu lombare in schiuma di memoria regulabile cù tappezzeria di velluto ùn dà micca solu un aspettu premium, ma ancu dà a vostra schiena una postura perfetta.U spinu pò ancu esse inclinatu quandu hè necessariu.

Sedia di ghjocu più ergonomica1 (3)

PIATTA E SPAZIOSA

Settite cù e so gammi pendenti per un bellu pezzu?Nun cchiù.Monster Ultimate vene cun un sediu spaziosu pianu fattu di schiuma modellata per dà u massimu cunfortu è vi permette di pusà à gambe incruciate.

Sedia di ghjocu più ergonomica1 (2)

BRACCIOLI REGULABILI

Braccioli regolabili è imbottiti fatti di PU Carbon Texture chì hè morbidu à u toccu ma conserva e proprietà di finitura necessarie per una bona presa.Hè regulabile in 4 dimensioni - sinistra è diritta, angulata sinistra è angulata diritta, davanti è in daretu, su è giù.

Sedia di ghjocu più ergonomica1 (5)
Sedia di ghjocu più ergonomica1 (1)

Serviziu di aderenza
Grade di adesione Scuntrà e Cundizioni I diritti goduti
membri VIP Fattura annuale ≧ $ 300,000 Pagamentu anticipatu: 20% di u pagamentu di l'ordine
Serviziu di mostra: I campioni gratuiti ponu esse pigliati 3 volte à l'annu. È dopu à 3 volte, i campioni ponu esse pigliati gratuitamente, ma micca inclusi i costi di spedizione, volte illimitate.
Membri anziani Cliente di transazzione, cliente di ricuperazione Pagamentu anticipatu: 30% di u pagamentu di l'ordine
Serviziu di mostra: I campioni ponu esse pigliati gratuitamente ma micca inclusi i costi di spedizione, volte illimitate in un annu.
Membri rigulari Mandatu una dumanda è scambiatu infurmazione di cuntattu Pagamentu anticipatu: 40% di u pagamentu di l'ordine
Serviziu di mostra: I campioni ponu esse pigliati gratuitamente, ma micca inclusi i costi di spedizione 3 volte in un annu.

cuntinuà à rinfurzà, per esse certa qualità di l'articulu in ligna cù e richieste standard di u mercatu è di u cumpratore.A nostra ditta hà una prucedura di assicurazione eccellente chì hè stata stabilita per 2019 China New Design Wholesale Amazon Hot Selling OEM Leather Ergonomic Cadeira Gamer Chair PC Gaming Racing Office Chair with Footrest, In casu avete qualchì recensione nantu à a nostra urganizazione o merchenzie, assicuratevi di sperimentà totalmente liberu di parlà cun noi, u vostru mail chì vene serà assai apprezzatu.
2019 China New Design China Chair Massage and Cougar Gaming Chair, Aspittemu di furnisce i prudutti è servizii à più utilizatori in i mercati mundiali aftermarket;avemu lanciatu a nostra strategia di marca globale fornendu i nostri eccellenti articuli in u mondu in virtù di i nostri partenarii ben reputati chì permettenu à l'utilizatori mundiali di mantene u ritmu di l'innuvazione tecnologica è i rializazioni cun noi.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi