Chì ghjè u più grande TV, hè 120 inch o 100 inch

Quanti centimetri hè a TV più grande?Hè 120 inch o 100 inch?Per capisce a più grande dimensione di TV, prima scopre chì tipu di TV hè.In u cuncettu tradiziunale di televisione, a ghjente misura a dimensione di a TV cum'è a TV di casa o u monitor di desktop.Ma malgradu u rapidu crescita tecnologica, ci sò stati più è più tipi di TVS di grande dimensione in l'ultimi anni.È ùn hè micca solu TV LCD.Ancu l'industria di a prughjezzione si mette in u ghjocu di grande dimensione.

 

Attualmente, u campu di TV di grande dimensione pò esse divisu à pocu pressu in trè categurie: TV LCD, TV laser, TV LED.

 

TV LCD rapprisenta u più altu specificazioni, mostra u megliu campu, si riferisce à a TV chì tradiziunale vedemu, cum'è u nostru salottu, centri commerciali, magazzini è altri lochi.Chì ghjè a dimensione massima di a TV LCD?Attualmente, da u campu tecnicu, a dimensione massima di una sola TV hè 120 inch.Questu hè da u prucessu di taglio di vetru.Ci hè ancu una tecnulugia chjamata splicing, chì, cum'è tile, pò esse infinitamente grande.Ma tali prudutti sò rari nantu à u mercatu, soprattuttu truvati in spazii cummirciali cum'è centri di monitoraghju, centri di cummandu o stazioni di metro.

微信图片_20230208171528

Laser TV hè un pruduttu populari in l'ultimi anni o dui.Hè aghjurnatu da a tecnulugia di proiettore precedente, migliuratu nantu à a fonte di luce è a tecnulugia di prughjezzione, è hà furmatu un pruduttu relativamente rispettatu in u campu di a casa.Laser TV per via di a tecnulugia di proiezione o di a tecnulugia di prughjezzione corta, a dimensione di u produttu hè principalmente 70 "80" 100 "120" principalmente.

微信图片_20230208171533

TV LED, stu pruduttu hè evolutu da a tecnulugia LED grande schermu chì vedemu cumunamenti nantu à a piazza, LLED grande schermu in piedi in u sguardu vicinu, hè cumpostu da una combinazione di perline di lampada LED, in l'industria continua ricerca è sviluppu è sforzi per sviluppà, in modu chì e perle LED facenu in millimetri, vale à dì, in nome di a tecnulugia più alta di l'oghje di l'oghje. perla di lampada hè solu 0,8 mm.I specificazioni di stu pruduttu pò ancu esse infinitu.

微信图片_20230208171538

Diversi TV deve esse usatu cù diversi supporti TV.Cum'è un fornitore di supporti TV, pudemu furnisce diverse scelte per a maiò parte di i clienti.

1Montatura TV fissa

2Inclinate TV Mount

3Montante TV girevole

4Montatura TV Full Motion

(5)Muntu TV motorizatu

(6)Montante TV à plafone plegable

 
 

Postu tempu: Feb-09-2023