Chì ghjè u Festival di e Barche di Dragone è perchè si celebra?

U Festivale di e Barche di Dragone, cunnisciutu ancu cum'è Festivale di Duanwu, hè una festa tradiziunale cinese chì hè stata celebrata per più di 2.000 anni. Stu festivale hè osservatu u quintu ghjornu di u quintu mese di u calendariu lunare, chì di solitu cade in maghju o ghjugnu di u calendariu gregorianu.

U Festival di e Barche Dragone hè chjamatu cusì per via di e corse di barche dragone chì sò diventate una parte pupulare di a celebrazione. E barche sò adurnate cù teste è code di dragone, è e squadre di rematori si sfidanu per esse i primi à attraversà a linea d'arrivu. L'urighjini di e corse di barche dragone sò radicate in a storia è a mitulugia cinese.

supportu murale per TV (1)

Si dice chì a festa sia nata durante u periodu di i Stati Combattenti in Cina, intornu à u III seculu a.C. Si crede chì sia stata inspirata da a storia di Qu Yuan, un famosu pueta è ministru cinese chì hà campatu durante questu tempu. Qu Yuan era un ministru fidelu chì hè statu esiliatu da u so regnu per via di a so uppusizione à u guvernu currottu. Si hè affucatu in u fiume Miluo per disperazione, è u populu di u so regnu hà fattu corse cù e so barche per salvallu. Ancu s'elli ùn anu pussutu salvallu, anu cuntinuatu a tradizione di fà corse di barche ogni annu in a so memoria.

supportu murale per TV (6)

U Festival di e Barche di Dragone hè ancu assuciatu à altri usi è costumi. Unu di i più populari hè u cunsumu di zongzi, un alimentu tradiziunale cinese fattu di risu glutinoso avvoltu in foglie di bambù è pienu di carne, fagioli o altri ingredienti. Si dice chì Zongzi hè statu ghjittatu in u fiume per alimentà i pesci è impedisceli di manghjà u corpu di Qu Yuan.

supportu murale per TV (4)

Un'altra tradizione hè di appende sacchetti in forma di zhongzi pieni d'erbe prufumate, chì si crede chì alluntananu i spiriti maligni è portanu furtuna. A ghjente decora ancu e so case cù immagini di dragoni è altri simboli auspiciosi, è i zitelli portanu braccialetti culuriti fatti di fili di seta intrecciati per prutege li da u male.

supportu murale per TV (2)

U Festival di e Barche Dragone hè una festa impurtante in a cultura cinese, è hè celebratu micca solu in Cina, ma ancu in altri paesi cù pupulazioni cinesi significative, cum'è Taiwan, Hong Kong è Singapore. U festivale hè un tempu per chì a ghjente si riunisca per onurà u so patrimoniu culturale è per ricurdà i sacrificii di eroi cum'è Qu Yuan chì anu luttatu per a ghjustizia è a libertà.

In cunclusione, u Festival di e Barche Dragone hè una celebrazione di a cultura è di a storia cinese chì hè stata osservata per più di dui millennii. U festivale hè chjamatu cusì per via di e corse di barche dragone chì sò una parte pupulare di a celebrazione, ma hè ancu assuciatu à altri usi è costumi, cum'è u cunsumu di zongzi è l'appiccicazione di sacchetti pieni d'erbe prufumate. U festivale hè un mumentu impurtante per chì a ghjente si riunisca per onurà u so patrimoniu culturale è per ricurdà i sacrificii di quelli chì anu luttatu per a ghjustizia è a libertà.

supportu murale per TV (3)

Felicità à tutti per u Festival di e Barche di Dragoni da Ningbo Charm-tech Corporation.

 

Data di publicazione: 21 di ghjugnu di u 2023

Lasciate u vostru missaghju